Darbu un uzdevumu plānošana un prioritizācijas tabula

Vienkārša metode, kas palīdzēs Jums saprast, cik daudz laika ir nepieciešams visu uzdevumu veikšanai, kā arī skaidri izveidot prioritātes, lai izdarītu svarīgākos un neatliekamākos darbus.

  

Soli pa solim:

1. Izveidojiet Excel failā darbu sarakstu 1 vai 2 nedēļām, pierakstot visus uzdevumus un darbus, tajā skaitā, atvēlot aili “neplānotie darbi” vai “ugunsgrēki”. 

2. Pierakstiet, cik daudz laika, katra darba izpildei Jums ir nepieciešams, un sasummējiet kopējo nepieciešamo laiku visu darbu veikšanai. 

3. Ja veicamo darbu laika suma ir virs 40 stundām nedēļā, apsveriet, vai ir kādi uzdevumi, kurus varat atlikt, deleģēt vai ignorēt, jo visdrīzāk visam tāpat nepietiks laika. 

4. Piešķiriet katram uzdevumam prioritāti no 1-3, kur 1 ir “neatliekams”, savukārt 3 – “mazāk svarīgs vai steidzams”. 

5. Ar funkcijas “Data / Sort” palīdzību saranžējiet darbus pēc prioritātēm, lai saprastu, kas ir svarīgs, un kas – mazāk svarīgs. 

6. Pēc laika un prioritāšu izvērtēšanas, izmantojiet uzdevumu sarakstu un elektronisko kalendāru, lai saplānotu turpmāko darba nedēļu, kad katrs uzdevums jāveic. 

Ja rodas jautājumi vai neskaidrības, vai vēlaties saņemt instrukcijas un Excel faila paraugu savā e-pastā, droši rakstiet - Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai zvaniet - 283 66 526. Priecāšos palīdzēt!

Сачак (Ламперия) http://www.emsien3.com/sachak от ЕМСИЕН-3
Дюшеме http://www.emsien3.com/дюшеме от EMSIEN-3